Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, October 3, 2012

sape bos??? aku lah bos..

yesss akulah bos kat opis ni untuk 2-3 hari ni.. 
perasan jap.. maklumlah nak jadi bos betoi2 rasenye angan2 tu tak berapa nak capai sangatlah kan..
mane bos aku?
haishhhh bos aku dah kena hantar g training..
baguslah pergi training.. duk dalam opis ni buat semak otak & mata aku jerkkk
dah la menyemak, keje asyik buat salah je.. aku pulak kena pening-pening betoikan sume yang salah
padahal aku pon tak berapa nak paham.. maen agak-agak je.. APTB 5X...

ayat bos aku yang dia selalu ulang
yang aku sendiri dengar pon tak boleh nak blah dahhhhh..
"sorry, saya seperti anak burung nak belajar terbang"
huh??? anak burung? 
bos, you tu dah layak masuk dalam keranda je, jangan nak anak-anak sangatlah
menyampah mak dengar tau!!!

okey. kalo nak pikir2 ape yang aku tak puas hati gan bos aku nih.
banyak. memang banyak.
tapi memandangkan setiap keburukan die
ade jugak yang baeknya.
kena lah aku tahan & sabar jugaklah...

aku buatlah macam tak nampak
buatlah macam tak tahu, walaupun aku memang selalu stress tahap DEWa gan die nih...

lagi satu, sebab ape aku jadi bos hari ni?
sebab, aku kena duk tempat bos untuk settlekan keje-keje..
aku dah xde PC, patah jari tau xde PC..
 4 minggu lepas, tak pasal-pasal PC aku meragam..
ntah ape hal entah.. ngengada lebey nak majuk2 gan aku..
padahal aku tak buat salah pape pun kat PC aku tuh..

jenuh aku menganggu orang HQ untuk pujuk PC tu..
sampai dorang pon dah pening-pening tak tau nak pujuk lagi..
aiyarkkkk masalah betoi..
dah berminggu dorang pening, dorang buat keputusan suh aku anta ke HQ
sebab nak kena format.

berat jugak aku nak lepaskan PC aku tu g HQ
tapi apa kan daya terpaksalah aku anta jugak.
kalau tak anta, sampai taon depanlah system tu x boleh access.
ini serius APTB...

aku masih kat atas kusi bos, malah aku taip entry ni kat PC bos jugak.
aku tengah tunggu update dari HQ



(^_^) monolog cermin hati >> depan dekstop, atas kusi bos.. buat cam opis sendiri. aku memang suke!! hari-hari macam ni pun x pe.. muahahaha...


Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!