Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Monday, September 8, 2014

20 Facts About MySelf

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
اَهْلاً وَسَهْلاً
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...


jalan-jalan kat IG sedara atas ni. Nampak plak 20 Facts ni. Rata2 IGers semua tgh sibuk create menda ni ehhh. Pn. Zaujah pon rase macam nak mendorong diri ke arah ni plak. Tapi bukan kat IG but nak buat kat Entri. Boleh? Boleh lah. ni kan Blog Makcek. so makcek lah yang tentukan apa yang makcek nak kan? setuju?






okay ukhtiiiiiiii.......
20 Facts About MySelf.
will be Publish on Tomorrow .......


(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> 
"Reclaim My Heart"

"Jazakallahu Khaira"
جَزَاكَ اللهُ خَيْر
@nisahidhams


9 comments:

  1. OK kakak nantikan 20 tentang Nisah esok
    Hari ini fikirkan dulu ye:)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    selamat pagi
    singgah pagi isnin :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum Nisah...
    lama tak menjenguk..saya singgah hari ni :)

    ReplyDelete
  4. Kita adalah kita, kan? :)

    Alhamdulillah. mak sihat2 je... :)

    ReplyDelete
  5. 20.. klu i x tahulah nk letak ape huhuhu

    ReplyDelete
  6. Waalaikumsalam anakanda Nisah...

    Bunda pun rindu Nisah...Nisah jer dah lama merantau...dah balik tak bagitahu pun...

    Bunda pun baru tahu Nisah dah balik rupanya...lepas ni ada nak merantau lagi ke?..

    ReplyDelete
  7. Teruja juga nk bc yang 20 tu...xpe sbr menanti...

    ReplyDelete
  8. Salam Bik Nisah..
    ehehe... tau dah 20 fact pasal ibik
    hihi.. trend yer skarang menda ni..

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email