Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, September 21, 2012

selamat berhujung minggu semua!!!

haaaa dah masuk petang jumaat>>
ni lah saat2 yang di nantikan
untuk bercuti..
nak penuhi aktiviti hujung minggu dengan anak-anak tercinta
suami tersayang.. mengisi masa dengan mengingati Cinta Hati 

kan.....

jari saye menari-nari kat keyboard ni..
idea berlumba-lumba nak berlari keluar dari minda ni..
tapi bila dah terlalu banyak.. dah tak tau mane satu nak kuarkan dulu..

kite mula dari sini >>>

okey, kite pun dah seminggu meninggalkan bulan syawal ni kan...
cepat masa berlalu..
hari-hari berlari pantas.. kadang-kadang kite mula tersedar yang kepantasan masa tu kadang-kadang buat kite macam tak sempat nak buat ape2..
ermm tu tandanya kite banyak buang masa ke??
kadang-kadang, kesibukan harian buat kite memang takkan tersedar yang hari dah berlalu..
yang pasti hari semalam takkan berulang..
setiap saat yang berdetik, setiap minit yang berdetak..
nisah sentiasa mengharapkan kebahagiaan sentiasa di sisi..

.......

kisah ke dua ---
nisah nak kongsikan kat korang beberapa saat terindah berhari raya aritu....

opssss dah terlambat ke?? alaaaaaa 
xmo la cakap terlambat.. sebab nisah masih terasa kehangatan berhari raye lagi..
hishhhh x sabar nak tunggu raya haji pulak (^_^)

hepp!!!! nak g mana tu??
entry ni x abis lagi...
saje nak taip panjang-panjang..
nak bagi korang sume baca panjang-panjang..
biar bulat-bulat sket mata korang tu kan...

hah!!!
meh sini!! meh sini !! jenguk koleksi gambar cinta dari kami>>








(^_^) monolog cermin hati >> FYI gambar ade banyak lagi.. tp tak sempat nak edit & upload.. next time kite jumpe lagi ye.. tata titi tutu 


Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email