Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, September 27, 2011

interbiuuu

salam sahabat cermin hati nisah idham

okey alhamdulillah, nisah dah selesai mengahdiri interview.. tapi belum ade sebarang keputusan di buat.. hehhehe akan di pertimbangkan permohonan tersebut..namun di sebalik interview tadi.. nisah imbas kembali interview nisah di MBF 2 minggu lepas.. Ya Allah dugaan silih berganti apabila nisah menghadapi interview ini.. sehingga dh hilang raSE confident untuk mendapatkan kerja tu, ermm lebih dah berhenti berharap untuk dapatkan tempat di MBF centre ni... hurmmmm namun siapa tau rezeki di bumi Allah ni berada di mana2 dan ape yg di kehendakiNya.. Alhamdulillah, dalam pukul 1.50 pm tadin nisah terima panggilan dari MBF Centre KL, berita baek.., nisah telah di approvekan applicationnye heheehehe Ya Allah bukan kepalang lagi gembiranya, Alhamdulillah.. doa nisah termakbul.. 

namun sebelum nisah attend untuk hari pertama nisah bekerja, nisah perlu buat medical check up.. so selepas medical check up baru nisah akan start bekerja... erm semoga Allah lancarkan medical check up nisah nanti.. InsyaAllah segalanya dengan izinNya.....

dan nisah sendiri tak pasti bile nisah akan buat medical check up, urusan tu nisah serahkan kepada my mr. hubby....

neway.. congrats to my self n Alhamdulillah... (^_^)

2 comments:

  1. Tahniah dik!!! Kat mana office nya tu? KL ke langkawi? Post sbg apa? Neway Tahniah!! Kerja bersggh2 ye.. ;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. thanks kak ofisnye kat langkawi kak.. InsyaAllah.. harap2 ni yg terakhir nisah cari kerja.. susah kite nk dptkan sesuatu yg sesuai n kemahuan kite.. :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!