Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Thursday, September 5, 2013

Nisah jatuh cinta !! !!!!!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
اَهْلاً وَسَهْلاً
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...

jatuh Cinta lagi !! dan selalu jatuh Cinta.
Cinta yang datang dan pergi silih berganti.
tidak mampu untuk setia pada yang satu.

apakah ini ??

Cinta, walau dari jauh.
Cinta tetap Cinta.
setiap hari adalah hari yang sangat buat Pn. Wifey ternanti.
menanti wajahmu yang sentiasa buat hati I melting melting

muehehehhe. oo Cinta Jannah. rasa tak sabar nak tunggu petang ni.
dan tak sanggup nak melepaskan hari malam Jumaat yang berlalu.

eh . esok ade Kampung Girl lah. grrrr Jatuh Cinta lagi.

hari tu jatuh cinta kat #Zain + Elsalina, pastu #Papa Ehsan + Mama Adam. then #Firash + Syaf . sekarang #Izaryl + Jannah pulak.
camno ni ?? sepanjang Pn. Wifey tengok cite dari episod pertama.
tak tahu lah bapa kali Pn. wifey ulang tengok kat TOnton.. dah tu bukan sekali tengok.
berkali2.. tak ckp tengok kat opis. tengok pulak kat umah..
gB pon dah nak abes dh ni..
kali ni memang betul2 jatuh cinta!!!

makan tak lalu, masak tak sempat. mandi pon tak.

oo enche hubby, maafkan saye. Pn. Wifey mu ini sangatlah berjiwa jiwang kerat 14#





"Jazakallahu Khaira"
جَزَاكَ اللهُ خَيْر


17 comments:

  1. yui lak tak brape minta tp msih layan..hihi

    ReplyDelete
  2. Salam K.Nisah chenta chenta..

    ngiahahaha..romantik kerat 20 sungguh kekandaku ini..
    cma suka tgk cinta jannah tu sbb pelakon lelaki tu ensemmm *enchek alan sila jelessss*
    hihi.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. header baru uolssss.. tantekkknyerrr..^^
      jentik save 22. dove & escape pc :0

      Delete
  3. salam nisah…..aduhhhhh!!!!angau dah ni. pepepun layan jelah ekk

    ReplyDelete
  4. Memula kakak memang tak dapat tangkap apa maksud Nisah sebab kakak jaaaarang menonton tv. Bila dah masuk akhir tahulah semua tu cerita dalam tv ye...

    ReplyDelete
  5. hahahha, kelakar la nisah ni....
    belum tgk lagi citer jannah.. xnak mula, nanti melekat :)

    ReplyDelete
  6. ehehhe.. sllu jatuh cinta dgn drama TV3.. akak pun sllu Nisah..:)

    ReplyDelete
  7. cinta jannah rupanya hehehehe..
    saya suka tgk Kampung Girl..

    ReplyDelete
  8. Bunda pun jatuh cinta gak dengan Izaryl...apa lagi pembawakan wataknyer sebagai boss yg baik hati, lembut dan prihatin kpd staff... watak anak yg baik..taat(dlm sesuatu situasi)..kekasih/suami yang baik , bertanggung jawab dan kelakar...suka mengusik dan bergurau... suka sangat watak Izaryl niii..

    ReplyDelete
  9. hahaha...tau takpe...jatuh cinta lak kat zaryl la...macco man gitu...superb ah...hehe

    ReplyDelete
  10. hahaha.. cinta jannah rupanyee.. suka jugak drama tu..terbaik kan.. cuma isnin lps deqla terskip.. lupa nk tgk..haha..

    ReplyDelete
  11. saya selalu ketinggalan drama...
    sebab jarang dah tgk tv,...
    tv berpa tu..huhu

    ReplyDelete
  12. tu dio sekali nisah layan cinta jannah..
    akak ada gak tengok sekali sekala :)

    ReplyDelete
  13. tu dio sekali nisah layan cinta jannah..
    akak tengok gak sekali sekala :)

    ReplyDelete
  14. Akak pun layan kat Tonton je...nak layan kat tv tak menyempat...

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email