Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, September 3, 2013

Biarlah Gambar Bicara Sendiri (^_~)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
اَهْلاً وَسَهْلاً
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...

27 Syawal. ada Syawal lagi kan .. (^_~)
tu maknanya sempat lagi lah nak letak gambo raye kan ? hehehhe #makcikperasanterlebih

 Bonda with Cucu Sulung & Cucu Bongsu. hanya 2 Bunga je Cucu embah ni 
Yushazana Athirah & Nur Izzati Humairah



Last but NOT LEAST. Jejebonsssss  (^_~)

to be continued. stok gambo raya untuk lepas raye punye. errrrrkkkk !! 




"Jazakallahu Khaira"
جَزَاكَ اللهُ خَيْر


9 comments:

  1. xpe.. kalo publish lps raya pun x basi pun...deqla sudi jek baca..hihi.. comei la jebons berderet kat tangga tu..pandai pulak lepak sesama mcm tu..haha.. anak buah nisah ye? comei la..putih melepak!

    ReplyDelete
  2. Meriah raya....takpe letak je pic raya Nisah.. akak suka tgk...hehe

    ReplyDelete
  3. Salam K.Nisah sayangggg..
    muehehe.. rinduuu kamuu.. :)


    comeynye anak2 buah akak.. hihi..gewamm..
    ha.. jejebons ni pun sama comeiii... :)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya kak. Dah penghujung Syawal dah kita ni kan. Comel2 belake gambarnya.

    ReplyDelete
  5. seronoknya ada gambo raya, suka tengok pic kucim2 duk bersidai kat tangga tu,, pandai :)

    ReplyDelete
  6. salam lebaran nisah...masih berbaki syawal beberapa hari lagikan...

    ReplyDelete
  7. dlm byk2 gmbr yui trtrik tgk kucng2 tu susun elok ja..hihihi..comel!

    ReplyDelete
  8. Suka sangat tengok jejebons Nisah bergambaq berderet kat tangga tu ^_^

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email