Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, April 20, 2011

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

saye kehilangan die.. kehilangan die.. sangat sangat sedey...
saye kehilangan en pen drive saye.. mereka kate pen drive kalo dah ilang nanti beli arr laen harga baru bape kan, skang pen drive 2-4g pon br RM50 je..

tapi saye nak bagitau anda tentang nilai isian pen drive tu adalah bernilai lebih setaun gaji anda tau, tau tak? tau tak?.. saye sangat risau tentang kehilangan die.. mcmana saye nk cari ganti isian tu.. huwaaaa kat mane sy nk dpatkan tu sume...

betoi, saye lalai.. sy x ingat pon sy letak mane en. pen drive saye.. mungkin tercicir.. tapi di mana? 
atau..
adekah ia tertinggal dan ade owg amik semasa sy ke cc 2 minggu lepas? huh sy serabut nk pk hal ni..

uh saye mahu kembali en pen drive saye.. saye mahu ia kembali... 

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email