Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Thursday, April 14, 2011

~~senjakala~~

Salam untuk cemue.... :)

hari khamis yang di lalui yang sangat heppi hahahahha (ketawa dengan riangnya)

hari ni, nisah berpeluang ke jusco ipoh, dah 4 bulan x jejak kaki ke sana, hurmm lega dapat jejak ag ari ni.. alhamdulillah Allah masih memberi kesempatan nisah untuk ke situ (^_^)

ape nisah buat kat jusco?
:) selain nisah window window shopping, b4 nisah window2 kat situ nisah, farah & hafiz g tengok cite SENJAKALA.. lakonan Liyana Jasmay & Zahiril Adzim.. satu gandingan yang bole di katakan "bole la" memandangan Zahiril Adzim salah seorang pelakon teater, jd wataknya agak berpuas hati la dengan lakonan dengan gaya dan cara yang di bawanya..

pada sesiapa yang belum tengok cite ni, jika ade peluang anda pergilah tonton, mungkin sedikit sebanyak anda bole tau tentang "SAKA". hahahahahaha

dan yang pastinya, nisah suke tempat dorang shooting tu..
umah kampungnye memang cantik, rase mcm nak bercuti je kat situ..


JOM CUTI CUTI (^_^)

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email