Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Monday, February 25, 2013

Ada Yang Rindu Tak ????

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

Tajuk yang sangat >PERASAN< kan kan kan....

ade yang rindu anak-anak ummi ke????
wajah mereka yang terbaru.
ummi snap malam tadi sebelum ummi & mereka tido.

masihkah mereka cumel????


cer teka cer teka. yang mana satu Doti & Goku.
3 pemenang yang terpantas akan menerima cenderehati yang jauh di terbangkan dari Bumi Langkawi..
ecehhhhhhhh .... >>jauh la sangat kan<<


(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> ini bukan cubaan.. ini betul-betul....

11 comments:

  1. Salam Nisah..rindu Nisah..:) alalaala..comelnya dua kucing ni..err Doto yang belah kanan..goku belah kiri..errrr tol ke

    ReplyDelete
  2. @intanfirdaus247
    W'salam Kak Intan Berlian yang ayu ayu gitu!!

    hehehe, jawapan akan di beritahu selepas jawapan ke tiga

    nnti nisah update kat akak ye...

    ReplyDelete
  3. Comell nya.. Rindu Nisah jugak..
    Doti belah kanan kot, Goku kiri..hehe:)
    Welcome back sis...

    ReplyDelete
  4. Assalam nisah lama tak jenguk BUNDA ..rindu nisah...walau pun BUNDA tak suke kucing, tapi tengok yg 2 ekor ni comey sangat...pandai nisah jaga mereka, Doti sebelah kiri, Goku sebelah kanan..

    ReplyDelete
  5. comelnya yg kiri tu msti goku kan..kanan tu doti..hihi

    ReplyDelete
  6. salam kak nisah...
    rinduuuuu akak selalu..xoxoxo.. :)

    cma lambat mendarat..flight delay.. terlepas teka teki ni... huhuh....
    lenkali buat lg..cma nk join! nk join!

    nk teka walaupun dah tau jwpnnye.....
    sebelah kiri kak nisah, sblh kanan pun kak nisah..
    *doti & goku mengiau tanda setujuuuu*

    hihihih.. jgn mareeeeee :D

    ReplyDelete
  7. w'salam @♥ Cmª shIemª ♥ ku shayang.... hehehe akak x mara dik, akak ketawa aje bila baca komen Cma ni.. yelah ummi memang cumel pon , tu pasal turun kat goku, doti, n lain2.. ketika komen ini ditaip si kembar seiras ini sedang melepak di atas riba sang ummi, nyaman kot, panas2 nyaman kot miahahha

    ReplyDelete
  8. saya kerja kat klg jer awak hihihihihi.... kebetulan kot kwn awak tu dgn tempat sy ni pg langkawi...

    ReplyDelete
  9. rindu dgn Nisah..lama tak kunjung disini..
    tak sempat la meneka nam kucing2 comel ni..ada hadiah rupanya..

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email