Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, February 22, 2013

Terima Kasih, Hanya Allah Yang Mampu Membalas Semua Kebaikanmu itu ...

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

Selamat berhujung Minggu..
masih belum sempat melawat laman-laman rumah anda...
sedang mencari mood, perasaan, masa untuk menstabilkan emosi..
hehhehe >> ini semua poyoo !!!!! <<<

untuk Qasehnya Rania A.K.a CikSu. terima kasih tinggalkan komen tentang GiVeaWay tu.. Terima kasih banyak-banyak. Nisah tak sempat lagi singgah rumah Lobak Susu tu.. InsyaAllah.. Nisah pasti ke sana juga nanti. ...


Terima Kasih Buat http://shiemacma.blogspot.com terchenta.. 

keprihatinan beliau sangatlah buat hati wanita ini terharu.. menitis airmata ini...

belum pernah kami bertemu mata, bersms pun tidak pernah sekali. berbual-bual di talian pun tidak pernah. sekadar menjenguk ke laman antara kami, ikatan tercipta selama 5 bulan ini, belum lagi kami meraikan Anniversary.. namun, perasaan apakah yang telah meresap ke dalam jiwa wanita ini, terasakan dekat di hati. terlalu hampir dengan perasaan, merasa akrab dalam sebuah hubungan...
 walaupun hakikatnya kami beribu batu jauhnya. 

Beliau yang sentiasa ada, saat pena bisu ini menyuarakan rasa suka duka, tangis dan ketawa....
yang sentiasa ada, memberikan semangat semasa diri ini kecewa.
sentiasa ketawa bersama, berkongsi senyum bersama saat ketawa terlerai. bahagia. bahagia. bahagia.....

kehadiran beliau, yang yang tidak terancang. tidak di minta.
melahirkan sebuah rasa yang sukar di gambarkan pada hati sang kakak ini. Terima kasih.

Untuk Dia hey! Untuk Dia hey!!! (insert lagu Najwa/Sleeq disini) .... Buat Dia.. Buat Shiema... terima kasih dik.. kerana menjadi sebahagian dari kehidupan akak.. terima kasih, kerana menghadiahkan akak >>> entri ini ***mohon doa buat lya kak nisah ...

apalah yang akak ada untuk membalas untuk kamu??
sungguh, akak bukanlah berharta orangnya.
sekadar insan biasa yang tidak punya apa-apa.

Shiema, akak cuma ada kekuatan untuk mendoakan kamu.

maafkan akak, hanya itu yang termampu akak balas setiap budi yang telah shiema berikan... 

Terima Kasih. Terima KAsih ShiemaCMa....



(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> Ya Allah.. Kau berikanlah kebahagiaan Buat  shiemacma Jadikanlah dia dari kalangan Muslimah yang soleh, beriman, bertaqwa ke jalanMu.. berikanlah kekuatan buat dia, jadikanlah Dia diantara wanita yang berhak memilih pintu-pintu SyurgaMu yang dia kehendaki... Ya Allah, murahkanlah rezekinya. berikan kebahagiaan buat dia serta ahli keluarganya.. sesungguhnya Ya Allah, Engkaulah yang Maha Memberi, Maha Mengasihani.. Amin......

10 comments:

  1. mesti cma pun terharu baca entry nisah ini....

    ReplyDelete
  2. terharu bunda..sahabat yg baik bukan saja dikala suka malah dikala duka walaupun sekadar menjadi pendengar setia..

    ReplyDelete
  3. salam kak nisah..

    aa.... meleleh ayaq mata...

    kak nisah.. jazallah utk penghargaan ni..
    cma pun x mintak apa2 utk entri yg cma taip tu..nk puji diri sendiri ikhlas kang riak plak.. :p

    allah je yg tahu ikhlas ke tak cma buat entri tu.. huhu

    terima kasih sekali lg sbb menerima cma sbhgian dr hidup akak..

    terima kasih doakan utk cma kak..
    allah.. allah.. terharunya.. :'(

    cma x tau nk komen apa lg.. speechless...

    nk tisuuuuuuu.... :( :( :(

    ReplyDelete
  4. Salam nisah....semoga Nisah berada di bawah lindungan Allah selalu..cma memang sahabat yg baik..mesti terharu dia baca

    ReplyDelete
  5. Tidak perlu pertalian untuk menjalin ikatan... ;-)

    ReplyDelete
  6. Saya tumpang penghargaan untuk Cma skali boleh.. she is indeed a lovely lady. Terharu jugak saya baca kata2 u kat sini.
    Hope all is well with your kesayangan dear.

    ReplyDelete
  7. Dofollow blog ni dik..
    Semoga happy2 selalu,,

    ReplyDelete
  8. ayu pun rindu kak nisah jugak.. dah lame tak dtg teratak usang ayu.. hehehe...

    ReplyDelete
  9. Rasanya doa yang tulus dan bersungguh-sungguh tu lebih berharga dari segala material yg lain kan...

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email