Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Sunday, June 9, 2013

fuhhhhhhh ....

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...

Ola ummi yang juleng..
sejak bile juleng pun ummi tak pasti.
tetiba jer dah cenggini ....






8 comments:

  1. tite tenok2 aje...tite tak ucek pun..nanti mummy nicah malah tite...tite tak cuke meowww..geliii

    ReplyDelete
  2. buat2 juling kot....nk manja2...hihi

    ReplyDelete
  3. juling pon xpa..still kiut la..hehee

    ReplyDelete
  4. salam kenalan......=)comel miow...

    http://ctamanaqim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Salam K.Nisah tomey like tucen..

    miahaha.. jgn mare..!
    oh ola..tak beberape perasan yg mate kamu juling..juling itik kot ni..
    tak pe..yg penting kamu sihat! dan omey mcm makcik cma... ehehehe.. :)
    geget telinga skali plissssss!!!

    ReplyDelete
  6. nama dia ola eh nisah? comel bangat sih..hehehe…..hai olaaaaaa!juling pon still comeyyyy

    ReplyDelete
  7. hahaha.. sbb awk comel la saye tengok...!! ;)

    ReplyDelete
  8. Betoi kata Deqla tu..sebab tomey2 tu la kite tengok tau

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email