Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, June 4, 2013

hurm... OOOooooo Kerja yang Banyak !!!!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...

hurmm.. masih tak dapat memenuhi kehendak untuk berblogwalking...
sementara itu, nisah publish Si Goku enchem aje ye...









(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> 
terima kasih pada yang masih sudi singgah sini
InsyaAllah, pasti kunjungan dibalas semula.





8 comments:

  1. waduhhhhhhhhhhh seronoknya kalau dpt jadi macam si comel niee

    suke sgt tidoo macam nie ekek

    ReplyDelete
  2. xpelah kak..dahulukan mana y lebih penting dulu..btw kiut la kucin nihhh

    ReplyDelete
  3. comel momelnyee.... geram deqla tgk.. kucing deqla pun suka terbongkang mcm tu tau..hurm.. teringat kucing2 kat rumah..x sabar nk blk... hihi..

    ReplyDelete
  4. hihihi, terhibur saya tgk telatah kucing2 tu... tomey!

    ReplyDelete
  5. Salam Kat nisah tomey2...
    AAAaaaaaa...
    tersenyum cma tgk pic goku ni tauuuu..
    kehkehkeh... buruk perangai goku menguap.. ahahaha..
    adehh....pic of the day.. berjaya menghiburkan hati ku..
    oh gokuuuuuuuuu..


    sian ummi banyak keje..takpe..pelan2 tau..meh cma tolong sekali..tolong tgkkan ye.. :p

    ReplyDelete
  6. Hahahaha nama kucingnya adalah Goku, mirip karakter di Dragon Ball. Salam kenal dari blogger Indon

    ReplyDelete
  7. mmeowwwwww.

    eh terbalik lak, kucing bercakap, manusia mengiau hihiih.

    ReplyDelete
  8. bestnya tengok gambo kucin :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email