Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, June 7, 2013

Pemilik Kaki Yang Shomel

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
>> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . 
semoga apa yang dilalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...

TENTIU aunty ShiemaCma yang sudi meneta tati kami.
kat cini ummi tite akan bagitau sape punye tati di bawah ini.
sile tenok tati tite ni yang cumel...
ini Tati Dotti yg x berapa Notti

Ini pulak Tati, Tami yang Gebushhh

Ni Tati Goku yang memoksss

ini pulak tati OOOooOhshem Mimauuuuuu ...... aumm aummmm...


tomey tan tati kami ??

oohh ye, to DeqLa, Deqla, kaki mereka berempat memang lain sikit dari tucen lain,
jari tangan dorang menyerupai jari tangan kite (manusia ni) 
tu pasal nampak kembang sedikit. di tengah2 antara ibu jari tu, mempunyai kuku yang jarang2 mereka keluarkan. apabila mereka berjalan, akan berbunyi .. "ketek,ketek , ketek" hehehe

tetapi yang lain2, mempunyai jari & kaki seperti tucen2 biasa......



pin pin pin ...ummi pon nak interprem jugak !!!
tumpang comey anak-anak. amik barakah. miahahahahha

sile abaikan tute ummi tite yang kusut serabai tu erk..
die bawu aje lalik teje .
Opss maap tugak, hidung die yang tembang tempis tu ... muahahahaaa

10 comments:

  1. Salam K.Nisah..
    hihihi...oh my oh my.. gambar2 ni make my day.. senyum3 cma depan pc ni..
    alololo...tomeynye bulus2 ni..hihi..mmg dah lama perasan jari kaki diorg special.. ;)

    tak menege pulak tekaan ku itew.. hihi..
    haha..ummi pun deboq gak mcm goku..hihih.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. menege???? oh typo.. mengene.. mahapkan shaye... :)

      Delete
  2. assalam,

    memang nisah ni penggemar dan penyayang kucing ye?...

    bunda setakat bagi makan jer, nak belai2, cium2 tak laahh..gelii..

    tapi anak2 bunda suka sangat kucing..

    ReplyDelete
  3. oloo nomel2nya tati meke..gewam rasa nak pelok nyiaww ni..
    akak tak leh kalo cakap ngan tucin mesti macam tu punyer walopon dah tua bangka nih, hehe..
    bertuah dapat ummi baik cam nisah.alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  4. hoooo geram geram saya tengok bulus ni.

    ReplyDelete
  5. comel comel semua kucing nisah ni..geram kak zu tengok..rasa nak gomol gomol jer..tak sabar nak tunggu siMerah kucing kak zu beranak...

    ReplyDelete
  6. Subhanallah comel2nya kucing ni…Ya ALLAH, Berkatilah hidup nisah dan pasangannya kerana mereka ialah insan-insan yang penyayang terhadap haiwan kesayangan ini…semoga mereka mendapat zuriat yang soleh dan solehah..ameen ..Ameen Ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete
  7. ehhh hari tu mmg suh teka kaki ke? haha..sorry la x teka..lain yg deqla komen kan.. kihkih.. ;p

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email