Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Sunday, April 15, 2012

ceritera meooww & kitties

setelah usia anak-anak meoow 2 minggu, hati kami sangat gembira kerana meooww kini menjadi mama & sungguh bijak menjaga anak-anaknya, kerana anak-anaknya semuanya demok-demok macam meooww jugak.. oh yehhh oh yehh like ummi like meooww & like kitties

5 jam sebelum meooww bersalin
sibuk nak cari tempat yang sejuk & sesuai nak bersalin....

dalam stor, haisshhhhhhhh ummi tak kemas lagi tau.. kamu dah bersiap duk situ..... jenuh suh die kuar..

 tik tok tik tok.. masa tetap berputar....
6.10pm meooww mula gelisah........

tik tok tik tok... pukul 8.30pm meooww telah selamat lahirkan anak-anaknya..
meoww keluar dari bawah tangga dengan wajah yang keletihan & pewot yang kuwus...

gambar di bawah... ummi ambil jam 3.00am 1hb. April, 2012
gambar ini di ambil setelah 6 1/2 jam di lahirkan

 setelah 23 jam di lahirkan


 setelah seminggu di lahirkan ~ 1st time bebudak ni tido teratur, kalo tak tidor suke menindih jeee



alamak, Tom dah kena tindih dik Mummy Meooww, Atoiii!!!!!

ni dah 8 hari ~ dah nampak demok2 dah sket 


 setelah 2 minggu ~ ni lah gupenye dorang tido setiap masa, mana satu kepala, mana satu ekor pon dah tak tau dah....





(^_^) monolog cermin hati >> orang lain sibuk update pasal anak, saye sibuk update pasal kucing.. alahaiiiii ni pon anak jugakkan? 





Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email