Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, November 8, 2011

ais kacang

salam sahabat semua..
tadi kami berdua keluar g cari kedai makan. untuk makan tengahari
opsss kami berdua masih bercuti hari raya qurban..
(^_^)
lepas makan kami pon balik, dalam perjalanan balik
tetibe terasa nak makan ais kacang, 
kat langkawi tadi cuaca agak panas
kalo makan ais kacang memang sedap!!!
kan kan kan kan..

ni haaaa ais kacang yang sedap
nampak sedap tak?

memang sedap.. tapi yang lebih sedap lagi banyak hehehhe

kemanisannye cukup ketara, actually nisah ni jenis kuat makan manis
erm risau jugak kan
tapi ais kacang tadi, serius manis sehingga dah tak termampu nak makan lagi
sangat manis, sape2 yg mkn ais kacang ni, kalo makan 5-6x
nak dapat kencing manis memang sangat mudah
percayalah, betapa manisnye ais kacang ni.
sehingga takut nak beli lagi kat kedai tu
kenala cari kedai lain untuk mkn ais kacang lagi...

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email