Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, November 2, 2011

opsss Jatuh Cinta pulak

Salam Sahabat cerminHati Nisah Idham..

alamak!!! kekawan.. nisah dah jatuh cinta?? biar betoi..
berkobar-kobar perasaan cinta ini, meronta-ronta dalam jiwa..

apa sudah jadi???

selalu sangat terasa jatuh cinta ni, betoi ke rase cinta ni? ke cume mainan perasaan je..

ohhhhhh sangat tidak sanggup melalui keadaan ini.. serna tak kena, makan memang selalu kenyang arr.. mandi setakat ni memang basah arr cume terasa seolah2 banyak berangan la...
senyum sowang2.. (alaaaa melayan perasaan la..)

tanpa melihat dia, saya menjadi rindu .. rindu sangat.. rase nak melompat g cari dia..
kalo tak nampak dia terasa tak lengkap penglihatan ni.. camno ni??

hari2 mau tengok dia..

cuba bayangkan kalau sehari tanpa dia? mau jugak nisah rasa macam tak sempurna sehari tu..

so memang ni ke jatuh cinta???


tolong explain... (^_^)

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email