Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, April 12, 2013

Balik Kampung - Part Two (Final)

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

Balik Kampung Part Two. Ini adalah Final, sebab lepas balik dari Ipoh. kami terus balik ke Langkawi. ke bumi tempat kami mencari rezeki. 

ade yang lupe kisah kami ini ?

boleh ingat kembali di entri ini 

Bila balik Ipoh, banyak tempat di lawati .
maklumlah, kalau dulu selalu jemu, tetapi sekarang bersarang rindu.

adat manusia.
destinasi Nisah, memenuhi permintaan anak saudara. Yushazana Athirah.
katanya nak tengok Muzium Geologi.
Nisah pun tidak tahu kewujudan Muzium ni, bila di sebut-sebut oleh anak saudara barulah tahu adanya Muzium ini.

sepintas bersama kami di sini >> 



Pemilik Empunya Nama : Yushazana Athirah Binti Mohd Yunus.
tahun ini beliau menduduki peperiksaan PMR, doakan beliau agar di permudahkan urusannya.
Dengan Izin Allah






PERCUTIAN KAMI.
MASA YANG SINGKAT. NAMUN ada memori yang terselit.
Doakan kebahagiaan kami..
semoga anda peroleh kebahagiaan bersama insan-insan yang tercinta...

Nisah tinggalkan Doa Taubat ini sebagai tinggalan hari ini untuk anda yang dikasihi.




(^_~) Monolog Cermin Hati >>>>
Salam Jumaat yang penuh Barakah... 
Salam Ya Alaik....

3 comments:

  1. Salam nisah..wah g jenjalan yer bersama kaum keluarga..bestnya...kak intan pon baru tau pas baca nisah nyer entry ni upanya ada muzium geologi...dapat pengetahuan hari n

    ReplyDelete
  2. Salam K.nisah manje2..
    Muzium ni kat celah mana?? series..1st time jugak cma kedengaran muzium ni. huhu..
    menariknya... bila la agaknya dpt bercuti ke p.langkawi? huhu..

    hai Yushazana Athirah..cantik nama secantik orangnye.. hihi.. gud luck utk exam PMR nnti ye.. chaiyok2..
    Alhamdulillah..terima kasih utk mengingatkan diri ini supaya tak leka & bertaubat.. sayang k. nisah! :))

    ReplyDelete
  3. salam nisah
    mcm menarik juga muzium ni. bestnye jalan dgn family ekk

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email