Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, May 21, 2013

Besday Card - From Cha.

Dengan Lafaz ..... 
Assalamualaikum WBT. ... >> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . semoga apa yang di lalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...




Alhamdulillah, terima kasih CHa @ Hijau Cantik yang sudi hadiahkan akak Kad yang cantik ini buat kali kedua. Tahun lepas akak terima jugak. telah selamat akak frame kan. tetapi tidak bergantung lagi, InsyaAllah. akak nak gantung bila akak dah confem beli rumah kat Langkawi ni. InsyaAllah, kad istimewa ni pun akan akak framekan jugak. sebagai tanda hati. Terima kasih kerana masih ingat harijadi akak, akak terharu dik. Dalam sibuk menguruskan 3 askarmu yang shomel2 tu, sempat jugak Cha meringankan jari jemari buat kad ni ye.. TOUCHED. (^_~). terima kasih lagi sekali.






(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> teruja bila nampak je sampul 19.05.2013 lepas. tengok je sampul terus teringatkan CHa. sangkaan tidak meleset...







12 comments:

  1. happy belated bestday, sgt cantik... kan.. cha mmg kreatif

    ReplyDelete
  2. even simple but very nice. gigih dia buatkan utk akak... salute lah! btw hepy belated beday utk akak....

    ReplyDelete
  3. Cantik la kad tu..bertuah Nisah dapat kad kreatif camtu..

    ReplyDelete
  4. Cantik nya kad tu sis.. kreatif org yg buat..
    Happy belated birthday ya sis.. moga sntiasa dlm lindungan Allah..di beri kebahagiaan bersama org tersayang..amin ! :)

    ReplyDelete
  5. Tanda ingatan yg tulus buat hati rasa tersentuh.
    Cantik dan cute - kreatif Cha tu..

    ReplyDelete
  6. alahaaaiii, siap buat entry. malula canni. suka bila akak suka. beday kitakan sebelah tarikh je. ;)

    ReplyDelete
  7. Salam K.Nisah comelsss ^^

    Cantiknye kad tu.. hasil dari tgn sendiri plak tu..pandai ch@ mengarang..
    alhamdulillah...

    **cma suka simpan kad ;)**

    ReplyDelete
  8. wah chanteknya kad..kreatif laa dia

    ReplyDelete
  9. Happy belated birthday nisah..
    memang cantik kad tu..

    ReplyDelete
  10. alamakk.. dah lepas ke ur besday? huhu.. happy belated besday ye dear.. sori lmbt singgah sini.. btw, mmg sgt comel kad dia.. kreatif..

    ReplyDelete
  11. cantik kadnya, kemas..happt belated birthday nisah :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email