Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Saturday, May 18, 2013

Sejalan Sejoli, Secomel Dan Sepesen. Sebongkang!!

Dengan Lafaz ..... 
Assalamualaikum WBT. ... >> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . semoga apa yang di lalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...


santai santai aje punya cerita .  hujung minggu tanpa dia yang tersayang. (^_~)
mood tak berapa nak ada.  Ngantuk pun ye. hehhehe













14 comments:

  1. alolo...comeynya kucing dia.... nampak manja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey tu ye. heheh
      tp yg manje tak sgt.
      dorang tak manja dgn org luar.. hehhee

      Delete
  2. suka tengok kucing,tapi xboleh pegang kucing..hehe

    ReplyDelete
  3. Pandai pulak kucing-kucing Nisah diminta posing ye... macam model dah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakak, kebetulan je kak.. dorang nak masuk umah. nisah tahan. tu yg jadi mcm tu , tu hehhhe

      Delete
  4. Comel-comel kucing tu ea...tapi yaya tak suka nk bela kucing.. adik ipar yaya suka sgt.. smpai menangis klu kucing dia mati...

    ReplyDelete
  5. Yaya, memg pun. Kucing nisah mati pun nisah nangis2. sedey tu..

    ReplyDelete
  6. Salam Kak Nisah tomey2...
    hahaha... pic tido terbongkang tu agak2nye ikot sape lah ye..... ? ^_~ heheh

    lantai bau wangi yeee anak2? jom kite tambahkan wangian lagi.. hihih.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Cma shantek...
      haaa tido terbongkang tu ikut abi ye, ummi tido ayu2 aje.. hehehe

      Delete
  7. alaahaaii comel momel....deqla suka kucig tau..bak sekor! hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deqla... nisah pun sukeeee kucing.. (^_~)

      tapi tak boleh ambik kucing Nisah.
      ni pengarang jantung, intan payung hati beta miahahahaha

      Delete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email