Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Sunday, May 19, 2013

Sabun Susu Beras

Dengan Lafaz ..... 
Assalamualaikum WBT. ... >> Alhamdulillah .. kita berjumpa lagi !! (^_~) . semoga apa yang di lalui ketika ini, lebih baik dari semalam.... InsyaAllah ...


Sabun Susu Beras. Anda pernah mencuba Sabun Susu beras ?
Ni salah satu produk Sabun Susu Beras.
Nisah sudah gunakan sabun ini selama 2 bulan.
ada yang suka guna kar muka aje (jimat sikit)
tapi untuk Nisah, Nisah guna baut sabun mandi. kerana kulit muka Nisah sangat mengada-ngada. lebih selesa basuh dengan Garnier aje. Tetapi kawan2 Nisah guna untuk mencuci muka. hasilnya ?
kulit mereka makin comel dan cerah sedikit.
cerah sedikit demi sedikit bukan dalam sekelip mata ye.

kalau ada yang ingin mencuba atau berminat. bg tau Nisah ye.. 


1. Susu Beras + Ekstrak Mutiara
2. Susu Beras + Gluta/Collagen

yang mana kedua-dua tersebut mempunyai kebaikan yang sama.



(1) Susu Beras + Ekstrak Mutiara


(2) Susu Beras + Gluta/Collagen
Nisah guna yang ini


Sabun Susu Beras Collagen dengan Ekstrak Mutiara/Gluta & Collagen
♥ Sabun Susu Beras Collagen ini mempunyai fungsi untuk mencerahkan kulit wajah/ badan dari bekas-bekas hitam 
♥ 100% ORIGINAL dari susu beras mutiara dengan aroma wangi susu yang harum, lembut dan dengan buih yang sangat halus dan dapat menjadikan kulit lebih putih cerah, cantik dan bersih.
Sangat bagus untuk membersihkan daki-daki pada bahagian kulit yang sering terlindung seperti : 
1. Bahagian ketiak 
2. Bahagian siku & lutut 
3. Bahagian tengkuk & celah paha
4. Sebagai Pencuci Muka



Fungsi Sabun Susu Beras Collagen untuk kulit wajah:

♥ Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah dan lembut 
♥ Menghilangkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati 
♥ Membantu menghilangkan jerawat & kulit berminyak 
♥ Boleh digunakan sebagai pencuci muka untuk membersihkan make up pada kulit wajah

Fungsi Sabun Susu Beras Collagen untuk kulit tubuh: 


♥ Menghilangkan bekas hitam di ketiak, siku dan selangkangan paha, dll
♥ Memberi kesegaran sepanjang hari 

♥ Menghilangkan bau badan
Cara Penggunaan Susu Beras Collagen :
♥ Gosok seperti pencuci muka dan sabun badan selama 2-3 minit kemudian bilas. 
♥ Gunakan pada muka & badan se
tiap hari untuk hasil yang memuaskan. 


Bahan Aktif Dalam Susu Beras Collagen : 

Susu Rice Extract, Vitamin B3, Vitamin E, minyak zaitun, Minyak Sawit, Gliserin Alam,Mutiara.

Harga Sekotak (... gram) : RM5.00
>>Harga tidak termasuk pengeposan<<

PENGEPOSAN

Pos Laju : 
pembelian dari sekotak hingga 3 kotak @ RM6.00 (Semenanjung Malaysia) & RM9.00 (Sabah/Sarawak)
pembelian melebihi 3 kotak akan di caj tambahan RM2.00 setiap satu kotak (Semenanjung Malaysia) & RM3.00 per kotak (Sabah/Sarawak)

Pos Biasa :
Pos Biasa : RM1.00 - RM2.00 
(Max. 3 kotak sahaja)


>> Jika berminat, sila tinggalkan komen anda atau di emailkan pertanyaan kepada : nhfavorite@yahoo.com






(^_~) Monolog Cermin Hati >>>>







4 comments:

  1. macam bagus je kan Nisah.. boleh cuba kot nti:)

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Nisah tomey momey like meowwwww..
    huhu..cma pernah guna sabun ni.. nmpknye tak sesuai dgn muka.. terus bagi kat adik tanpa mengetahui sabun ni buleh guna kat badan.. hehe..

    errmm..rasa mcm nk try utk badan.. PM shaye ahkak manje total cost + postage ;)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email