Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Saturday, March 17, 2012

xde pape pun..

rimas la.. kalau bertemu dengan orang yang suka main tarik tali ni, 
sibuk nak menghulur, lepas kita sambut.. dia tarik balik.. 
geram pun ada...

nak bercerita, bila di tanya apa dia? dia jawab biarlah rahsia..
kite yang mendengar & menanti-nanti tercangak bangak la cerita dari die
berkedip-kedip la mata ni, nak tunggu dia bercerita..
alih-alih dia jawab, BIARLAH RAHSIA...

kalau nak bercerita.. cerita je la.. tapi kalau dah tahu itu adalah rahsia
jangan keluarkan sepatah perkataan pun dari cerita-cerita dari RAHSIA tu..
orang nak tak tertunggu, tak sakit hati pon..

ni kan dah sakit hati, 
serius, dah terkena 3-4 kali macam ni, naik menyampah pun dah ada..

alahaiiiii... jangan budak budak sangatlah!!




Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email