Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Thursday, February 16, 2012

tolong berhenti!!!!

berhenti!! tolong berhenti dari terus ego.. ape yang kamu fikir kalau kamu tunjuk reaksi ego? 
nampak gah ke? TIDAK!!!!! kamu tidak nampak GAH langsung, 
tapi kamu telah buat orang tidak menghiraukan kamu.. adakah kamu fikir kamu nampak hebat?? TIDAK!!! tidak langsung nampak hebat, tapi kamu telah buat orang lain hilang rasa hormat. 

jangan terus macam tu, aku bukan super woman yang boleh jadi macam-macam seperti yang kamu mahu.. aku cuba memahami apa yang perlu aku fahami, tapi hidup ini bukan untuk diri aku seorang. aku masih perlukan kamu, tapi sikap ego kamu buat aku lemas & rimas
buat aku semakin jemu untuk melihat, penat untuk menanti kamu berubah..
berulang kali aku katakan bahawa kamu terlalu ego, sehingga aku tidak sanggup melalui sendiri lagi
apa yang telah kau ubah?
tiada apa-apa yang boleh berubah melainkan kamu inginkan perubahan..


Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!