Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Saturday, February 11, 2012

WANITA

sebagai seorang wanita.. aku selalu cepat berkecil hati
walaupon aku tahu ada beberapa perkara aku perlu ignore je
tak payah bersusah payah nak fikirkan perkara2 yang tak penting..
tapi aku tetap aku, selalu merajuk pada menda yang tak patut..
tersentap pada pada benda2 yang ringan..
sebenarnya tak payah pon 
bererasaaan macam tu, sebab menda tu tak penting pon
sebenarnya aku tak payah pon nak amik kisah ada hal-hal yang kecil

oleh kerana aku dah perasan sikap aku mcm tu
setiap hari aku bgn tido aku berdoa
supaya Allah jauhkan setiap buruk aku 
supaya orang2 kat luar sana 
tak rimas dengan sikap aku ni..




Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

No comments:

Post a Comment

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email