Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Thursday, January 17, 2013

Jangan Marah-Marah Nanti Kena Jual !!!

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)



(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> mari kite sama-sama atasi kemarahanwalaupun kadang-kadang Pn Wifey pun terjebak dengan perasaan ini..ohhh sungguh ku nak elak-elak je....

17 comments:

  1. baiklah puan nisah, tak baik2 marah2kan...

    ReplyDelete
  2. tak mau kena jual..:)

    tq peringatan ini Nish..tq juga sharing ini..

    ReplyDelete
  3. bgus ni.. kdg2 bile mrh mmg nk cmpak sume brg hihi

    ReplyDelete
  4. kene tampal kat umah ni kalau asik naik angin ngn laki..ekeke

    ReplyDelete
  5. assalam nisah..kadang ada juga yang tak boleh tahan marah ni..kita pulak yang terpaksa melarikan diri..takut terjebak..ikut sama marah

    ReplyDelete
  6. betul tu..tak elok marah2..nanti cepat tua..

    ReplyDelete
  7. bc selawat nbi yunus pon oke:)

    ReplyDelete
  8. rasa nak marah tu normal...tp kena pandai2 kawal...kena rajin mengamalkan doa ni le.

    ReplyDelete
  9. haha..betul tu Nisah..jgn suka marah2 kang kena jual..hehe.. TQ share doa ni..bleh amalkan nti..:)

    ReplyDelete
  10. pernah tengok oarng naik marah..teruk sgt sampai tak peduli org sekeliling

    elok klu dia amalkan doa ni...hehe

    ReplyDelete
  11. kalau marah, sy diam jer...lama2 sejuk la

    ReplyDelete
  12. Errr x mo la marah2... Nak (^________^) ja....

    ReplyDelete
  13. salam kak nisah...
    huhuh.. tq kak.. xsangka cma dah beristighfar....alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email