Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, January 8, 2013

Lelaki Cemburu Vs Wanita Cemburu

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

orang kate, cemburu tu tandanya sayang..
betul ke ??


hehehe >>  ehh !! macam terkena pulak dekat batang hidung saye ni ..

wahai wanita-wanita.. 
anda bagaimana ?

Sila mengaku dengan jujur ye ...


(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> kredit tu pen patah

12 comments:

  1. ada lah dulu2 .. skrg susah dah nak majuk2 lebih nie .. anak2 sokm ejek ekeke ;)

    ReplyDelete
  2. cemburu perlu tapi jgn berlebih2..

    ReplyDelete
  3. betul tu... samalah kita hihihi.

    ReplyDelete
  4. sy pun cemburu jugak..biasa la tak nampak depan mata..

    ReplyDelete
  5. salam kak nisah...
    haha...cam kena kat lubang idung cma sekali je ni..?? hihih..

    ermmm... iye kut..tp jgn cemburu bute udah le.. :p

    ReplyDelete
  6. setakat ni, bab jeles bukan menjadi bahan untuk merajuk...kiki

    ReplyDelete
  7. ana kuat cemburu tp bertempat la..huhu tp mcm sama jer dgn kartun ni..hahaha

    ReplyDelete
  8. Hi hi..ni kes masa bercinta dulu ja..skang x dah..hi hi

    ReplyDelete
  9. same lah cm saye kak,,maka berlakulah adegan sentap mnyentap,,hahaha

    ReplyDelete
  10. cemburu dan wanita memang tak dapat dipisahkan.. cuma boleh berpada-pada jangan sampai cemburu buta

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email