Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, January 2, 2013

Konsep Cukur Kening

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)



Jalan-jalan kat blog seorang sahabat..
ternampak status ni..
sekali baca, dua kali baca, tiga, empat , lima kali baca
tak tahu yang mana kelakarnya.
tapi Nisah  ketawa je membacanya.




(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> masing-masing punya pendapat. masing-masing punya cara. masing-masing dah pandai, masing-masing dah tahu. pepandailah nak buat keputusan. pandai-pandailah fikirkan apa yang lebih baik untuk kehidupan akan datang

"Sesiapa yang menasihatimu secara SEMBUNYI-SEMBUNYI maka dia benar-benar meNASIHATiimu. Sesiapa yang menasihatimu di KHALAYAK RAMAI, dia sebenarnya sedang mengHINAmu " > Imam As-Syafie <


8 comments:

  1. hihi akak baca pun ada juga tselit lucu.. tp yg pastinya zaman skrg ni kbanyakkn 'memiliki' kening halus yg 'hebat' tu..
    aduh.. merubah ciptaan Tuhan yg sedia cntikkn.U,U

    ReplyDelete
  2. hahaha..memg klaka..pe yg die ckp tuh btul

    ReplyDelete
  3. huhu...xthu nk cakap ape...org sekarang pasal nk cantik, hukum agama di ketepikan

    ReplyDelete
  4. salam kak nisah..
    ermm..cma masih tertanya2 isi tersurat post tu.. huhuh... tp yg pasti cukur kening tu mengubah wajah... x elok...

    ReplyDelete
  5. nampak sangat tak puas hati ngan kening sedia ada.. hehe sebab tu cukur abih lukis yang lain.. hehe

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email