Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Monday, January 7, 2013

Pemilik Suara Doraemon, Ultraman . Boboiboy dan Naruto

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)




Di sebalik suara-suara kartun kegemaran Pn. Wifey, 

barulah tahu, merekalah empunya suara ye..
hehehe sweett je lah..
barulah tahu.. anda semua dah tahu ke belum ??

(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> suke tak tengok kartun-kartun ni ??

11 comments:

  1. Salam nisah..ni baru tahu..sweet kan

    ReplyDelete
  2. saya baru tau..memang sweeett sangat..

    ReplyDelete
  3. anak kecik wak pon sukak tengok kartun jugakk.. ahHHKs

    ReplyDelete
  4. baru tau...hehe...

    tengs sharing...

    ReplyDelete
  5. dorang rupanya bru ku tahu..hehe

    ReplyDelete
  6. salam kak nisah...

    hehe..cma baru tau...
    ooo..

    boboiboy kesukaan seri&faiz,
    naruto: en hubby cma
    doremon : cma!

    hihi..

    ReplyDelete
  7. @♥ Cmª shIemª ♥
    W'salam yang..
    ketiga-tiga kartun ni adalah kesukaan akak.. hehe tp akak lebih kepada perangai >>Nobita<<
    terukkan ??

    ReplyDelete
  8. hahah baru twu kot sbalik tabirnye,,heheh

    ReplyDelete
  9. tak tahu pun nisah... huhu yang tau pemilik suara upin ipin je

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email