Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Tuesday, January 29, 2013

Alhamdulillah...... Rezeki

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

dalam hati ada taman..
dalam jiwa ada iman..
ecehhhhhhhhhhh .... Iman lah sangat kan.....

1st . Pn. Wifey ari tu ade masuk Giveaway dari lizahanum

2nd. hari yang di nantikan telah tiba. pemenang di umumkan
>>> yippi yippi Nama Puan. Wifey tersenarai sebagai pemenang

3rd >>>> hasilnya ..
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Pn. Wifey dah terima 2 hadiah dari LizaHanum.
(1) Sweet Honesty Limited Edition tau !!!


(2) Buku MANZIL - Pelindung Daripada Kejahatan Jin.




Alhamdulillah, Pn. Wifey sangat bersyukur kerana mempunyai hadiah-hadiah yang menarik. 

For those yang wish me that day, thanks a lot. (^_~)




(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> Terima kasih LizaHanum.jauh hadiah ni datang . >> Universiti Tun Hussein Onn, Batu Pahat. Johor <<


9 comments:

  1. wahh..bestnya dapat dua hadiah..
    cantik hadiah tu..yg bestnya dapat buku MANZIL tu..

    ReplyDelete
  2. bestnya. tahniah menang. dapat 2 hadiah lagi tu :) jeles sekejap. hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh..best nya!... tahniah Nisah..seronok bila dpt hadiah dr teman2 blogger ni kan?..:)

    ReplyDelete
  4. bestnye..tahniah kak!!
    nak jugak :) hihi..

    ReplyDelete
  5. wahhh syoknye dptg gift tu kak

    ReplyDelete
  6. salam kak nisah...
    wah..tahniah2..rezeki..
    hmm..dpt saham utk akhirat skali... bestnye....tp klu xmau sweet honesty tu meh bagi kat cma eh...miahahaha...

    alhamdulillah..tahniah tau kak.. :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email