Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, January 2, 2013

Koleksi Cara Pelik Seekor Kucing Tidur

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)

Selamat Petang, sibuk tak hari ni ??
mari hilangkan kesibukan dengan melihat si kucing2 ini..


Sememangnya kucing memang comel tetapi rasanya lagi comel apabila kita lihat kucing tengah tidur.
Aksi mana kucing anda selalu tidur?

The Full Situp



The Awkward Spoon 

The Sunbather 


The Semicircle 



The Double Bed 



The Half Box


The Backstroker 


The Sleeping Baby 


The Fur Pile 


The Full-Box 


The Drunken Radiator 


The Sleeping Dog 



(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> hehe comel kan . all pictures credit to pen patah

14 comments:

  1. terhibur tgk depa yg comel ni tidoq

    ReplyDelete
  2. fur pile tu comeyy..eii lawak gak eh..tapi mmg pon kucen ni masing2 perangai dia..eiii sy ada bela kucen lebih dari 1..emm macam2 ragam..

    ReplyDelete
  3. alaa...kite takde kucing la..hehehe
    comeyyy sumer kucing nih...lebih2 lagi yg tido ngn baby tu..

    ReplyDelete
  4. salam kak nisah...

    aaaaa... comel comel comel...
    kenape kucing suka tido dlm kotak eh..geram betul tgknye.. :p

    ReplyDelete
  5. yg firstlah paling comel hahaha...tapi xleh lawan kecomelan saye =p

    ReplyDelete
  6. Hi hi comelnya Aksi tidoq tu..paling suka the awkward spoon..so sweet

    ReplyDelete
  7. biasa tengok kucing tidur terlentang je hehe

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email