Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, January 16, 2013

Ni Sape Punye Kerja Ni ??

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)


Dance Remix: Listen! Listen! When I Speak, Listen!

muahahhahha ni sape punye kerja lani buat Remix macam ni..
ketawa ahkak tengok video ni..

tak pasal2 dah jadi mainan masyarakat.......





(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> orang memang suka nak ketawakan sape2.
jagalah perbuatan, jagalah lidah. semua perkara di perhatikan....


10 comments:

  1. alaaaa sayang x dpt tgk huhuh
    utube tmpt akak kena block huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe..tengah hot sekarang ni

    ReplyDelete
  3. Salam kak nisah..
    ooo..remix ni..
    baru je heboh2 kat dept cma tadi..

    huhuh.. xamek port walaupun diorg yg tgk tu gelak terbahak2..

    ReplyDelete
  4. Salam kak nisah..
    ooo..remix ni..
    baru je heboh2 kat dept cma tadi..

    huhuh.. xamek port walaupun diorg yg tgk tu gelak terbahak2..

    ReplyDelete
  5. alaa tak leh tengok. kat opis youtube takleh bukak la

    ReplyDelete
  6. tak pasal pasal femes. hahaha!!!

    ReplyDelete
  7. Apa yg penting sblm bercakap kena fikir dulu akan kesan baik & buruk nya..Jaga LIDAH...:)

    ReplyDelete
  8. aduhai ada jgk yg digunakan video ni erk..mmg lwk..tp ksian dorang.huhu

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email