Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, January 2, 2013

Tanpa Kata >> 02.01.2013

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)
walaupun pagi tadi dah banyak membebel.. tapi nak jugak post entry Tanpa Kata ni jugak !!

Sila Lah berkata-kata (n_n)




(^_~) Monolog Cermin Hati >>>> I have learned through the experiences 

14 comments:

  1. Yup, experience is the best teacher :)

    ReplyDelete
  2. Pengalaman mengajar kita erti hidup;)

    ReplyDelete
  3. salam kak nisah..
    hmm... pengalaman mematangkan kita kan?

    ReplyDelete
  4. oh ye..cma nk tanye..akak wat widget top commentators tu cane?? nk buat jgk la.. huhuh..

    mish mish mish you... :)

    ReplyDelete
  5. pengalaman memtangkan usia..huhu:)

    ReplyDelete
  6. hai kak nisah =) rindu saye tak =p

    pgalaman yg mngajar tntang kehidupan kn kak,,jadikan kite kuat nk hadapi cbrn masa dtg

    ReplyDelete
  7. semoga hari nih lebih dr semalam..dan esok lebih dr hari nih...

    ReplyDelete
  8. Belajar dari pengalaman....everytime is a learning time..

    ReplyDelete
  9. Jika kita tak melaluinya.. kita takkan belajar.... Pengalaman adalah guru kita...

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email