Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, December 21, 2012

Awak Jamu Mata, Saya Menjamu Selera

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)
mari menjamu mata anda di petang jumaat ini 

Kari Telur..
Kari Telur ni nisah masak tau !!
hehe ari rabu aritu, terajin pulak nak masak.
jadi inilah hasilnya untuk hidangan makan malam kami


kari.. wajiblah ada kicap, barul;ah umppphhh!!!!!

Menu Lunch Nisah semalam.. agak-ahak ni berapa RM ???

Kalau semalam dah makan nasi, tengahari tadi makan Roti pula, 2 bungkus. Alhamdulillah

Dua - Tiga hari lepas, ada beritahu en hubby, tekak ni teringin je nak makan Kek Indulgence.
jadi, semalam beliau bawak g makan.. 
haaaaa hilang rase teringinnya.. >> padahal tiap2 bulan g makan, saje ngengada kan !!

Chocolate Indulgence
hubby cakap, order untuk makan malam sekali,
balik nanti tak perlu masak !!

yeayyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!
ni menu Puan Wifey >>>
Stewed Aussie Beef Steak


ini menu En. Hubby
Irish Lamb Shank


Syok makan punye pasal terlupa nak snap gambar minuman kami .....



(^_^) monolog cermin hati >> terima kasih en. hubby.. petang ini kita pergi makan Tom Yam Seafood pulak ye . Sekian Terima Kasih !!




5 comments:

  1. lamb shank tu superb..sebab tu dapat award kan menu tu..oh nak p SR..fulus kemari koo :)

    ReplyDelete
  2. Wah menggodanya..Nisah tu saja la nak buat akak Lapaq ni...

    ReplyDelete
  3. @Tihara
    kak Tiha, mkn berdua tu boleh lah selalu kak, esok luse dah ade anak, setahun sekali aje hehehe

    ReplyDelete
  4. @Si Matatajam
    Nisah menggoda, akak tergoda.. mari kite berdating di SR hehe

    ReplyDelete
  5. salam kak nisah..
    aaaa... memang menjamu mata sungguh la....
    kari teloq tu peberet cma tauu.. nyum3..
    hehe..tapau ye..agaknye rm 4 kut??

    meh ckit kek coklat..org demam nk jgk ni.... hihih...

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email