Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Wednesday, December 19, 2012

Dek Kerana Tepung Sebungkus



hasil dari tepung magik tersebut

Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)


hanya kerana sebungkus tepung..
kami bertemu.
di pertemaun yang singkat
sekejap namun bermakna ..
empunya diri, orangnya bersederhana sahaja.
tidak sombong punya.
selesa-selesa sahaja.



(^_^) monolog cermin hati >> nak tahu kisah seterusnya. sila tunggu. hehehe nisah tak sempat nak bercerita panjang (^_~)



16 comments:

  1. jumpa sapa tu nisah....dieyna ker

    ReplyDelete
  2. Sedap..:)
    Mcm blogger juga kan tu niesa?

    ReplyDelete
  3. salam kak nisah...
    nak wedges sebijikkkkkk....
    lapo ni haaaa... sob sob sob :p

    huhu...tepung magik ke kak?sedap x hasilnye?

    ReplyDelete
  4. siapakah dia??
    wahh... bestkan.. walaupo sekejap cuma :)

    ReplyDelete
  5. Selalu terbaca kemagikan tepung tu..tapi tak pernah jumpa di penang.

    Nampaknya belum ada rezeki kak zan nak jumpa nisah :(

    ReplyDelete
  6. blogger nih jual tepung magik kan kan kan hehehe :)

    ReplyDelete
  7. wawawa bila amik gambo ni hehe...

    ReplyDelete
  8. @♥ Cmª shIemª ♥
    W'salam Shayanng..
    sedap lah yang, serba guna lagi..
    ahkak siap goreng dgn daging lg, mkn gan sos.. wah terasa western food gitu !!!

    ReplyDelete
  9. @ieda
    jumpa Ana @ Dayan Bahar kak (^_~)

    kite bila lagi kak ??

    ReplyDelete
  10. @Norhaizan hakim
    KZ, nisah pun x pernah jumpe.. ni nisah beli je dr Ana tu..

    >> ada rezeki, pasti pertemuan kita pula kak

    ReplyDelete
  11. @Dayana Bahar
    ya ampunnnnnnn nisah tangkap curik2 aje..
    saje nak candid gituuu hehe

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email