Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Friday, December 21, 2012

Terapi Qalbu- Jumaat 21.12.2012 ::: 8.30am



Assalamualaikum WBT, Alhamdulillah.. kite berjumpe lagi !! (^_~)
(^_^) monolog cermin hati >> masih mencari jalan yang pasti

masih meniti jalan yang sepi..
masih di sini, mencari diri sendiri....




20 comments:

  1. salam jumaat dikk

    aduhh x leh buka lah huhu

    ReplyDelete
  2. salam jumaat...

    syahdu dngga lagu nih kan

    ReplyDelete
  3. Tenang mendengar alunan zikir.. Terapi buat diri..

    ReplyDelete
  4. Suka dengar...ALhamdulillah..
    salam jumaat Nisah..:)

    ReplyDelete
  5. kak @ieda
    Salam Jumaat kak,..
    tak bole bukak ke?? xpe nnti search kat youtube ye..

    ReplyDelete
  6. @Mimie
    Salam Jumaat Mimie..
    terkesan di hati (^_~)

    ReplyDelete
  7. @maszmadi
    alaaa kenapa ye..
    xpe nnti search kat you tube ye..

    ReplyDelete
  8. @aTieYusof Family
    Nisah pun suke kak...

    Salam Jumaat buat akak juga !!

    ReplyDelete
  9. Salam Jumaat Nisah..mmg best zikir terapi ni..

    ReplyDelete
  10. salam kak nisah :)

    alhamdulillah..
    sedapnye sore dia.. lg2 bila alunkan suara tu utk bezikir :)

    ReplyDelete
  11. @Si Matatajam
    Salam Jumaat Kak M, bestkan, suara die tu masuk je dengan alunan..

    ReplyDelete
  12. @♥ Cmª shIemª ♥
    W'salam yankk.. sedapkan..
    akak setiap mlm b4 mesti dgr .. layan je... hehehe

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email