Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Monday, November 12, 2012

Duhai MY LOveLy Burger BUrn



ke mana aje, nisah bukak blog , bukak FB
ade aje orang cite pasal Burger Bakar nih .
Jeles sungguh .
letih mata Mak tengok burger yang mengiurkan tu .
haishhhh xde ke sapa-sapa yang sudi banje kite ni??
nak beli jauh bebenor . Delivery Service ade x ??

pic di atas credit to MR. BURN ye >> http://burgerbakar.com




(^_^) monolog cermin hati >> Burger Daging Xtra Cheese satu Please !!




4 comments:

  1. hahah akk nk ke saye pos kan? tp burger pasa mlm =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dik sapeeja, stakat burger pasar malam aje ??
      pasar malam kat kuah pon banyak dik!!
      akak bole beli sepoloh tau!!
      (see riak tak akak?? ) hahahahhaha >

      Delete
  2. hehe sebsar besar alam gambo burger tu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebesar itulah keteringin nisah untuk menikmati burger bakar itu . hehehe
      POYO kan !!!

      Delete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email