Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Saturday, November 24, 2012

Ingatlah >>



KECEWA ? -ingatlah saat kau kecewakan seseorang

MENANGIS ? - ingatlah saat kau buat seseorang menangis

SAKIT HATI ? - ingatlah saat kau sakitkan hati seseorang

DIPERMAINKaN ? - ingatlah saat kau permainkan seseorang

TIDAK DIENDAH ? - ingat saat kau buat tak endah pada sseorg



~> SETIAP PERBUATAN (SEDAR @ TIDAK) PASTI ADA BALASANNYA ITU JANJI YG MAHA ESA...











(^_^) monolog cermin hati >>




4 comments:

  1. betul tu kak nisah,,kalau kita tak pernah buat, tp org tu buat kt kita, bia die pulak yg mendapat nnt kn kn kn,,

    ReplyDelete
  2. @NORSHAHFEZA HAMSAN
    perbuatan org kat kite, biar jelah. balasan ttp akn ade. kalau kite balas balik, nnti org buat kat kite blk.. sampai ile nk abis kan ???

    ReplyDelete
  3. huhuh.. mcm terasa jer ckit.. baeklah..saye tau mengapa saye juga mengalamainye... huhuhuh

    ReplyDelete
  4. @♥ Cmª shIemª ♥
    hehe maaf dik, akak tak berniat nak buat awk terasa. akak pon kadang2 terkena jugak :)

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email