Welcome!

Daripada Mu’awiyah RA berkata: Rasulullah SAW bersabda : “Sesiapa yang dikehendaki oleh Allah untuk memperoleh kebaikan, maka Allah membuat ia menjadi pandai dalam hal keagamaan.”

وَإِنْ تَعُدُّوْا نِعْمَةَ اللهِ لاَ تُحْصُوْهَا
Wa in ta’udduu nikmatallah la tuhsuuhaa
"Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan dapat mengiranya (kerana terlalu banyak)"

أَنْزَلَ اللهُ القُرْآنَ لِلنَّاس
An zalallahul quraan linnas
"Allah menurunkan Al-Quran kepada manusia"

Sunday, November 25, 2012

Gentlemen.. Kindly Take Note .






(^_^) monolog cermin hati >> saye pilih no. 7 muahahhaha




4 comments:

  1. kak nisah,,saye pon pilih nmbo 7,,hihihihi

    ReplyDelete
  2. @NORSHAHFEZA HAMSAN
    kan.. number 7 tu mmg sinonim lah gan pompuan kan.. so lelaki, sila ambil tahu ke kenapa kami dah diam tau !!

    ReplyDelete
  3. saye pun! muahahaha..
    tersirat sungguh!

    ReplyDelete
  4. @♥ Cmª shIemª ♥
    kan.. tetapi lelaki ni bukannya dorang nak faham pun ehhehe

    ReplyDelete

Welcome To Teratak Chenta Nisah Idham
terima kasih ye tinggalkan komen (^_~)
InsyaAllah, akan menyusuri jejak anda.
Take Care Beware Any Where !!

Follow by Email